Iako se na deonici između Temerinske ulice i Temerinskog puta često događaju teške saobraćajne nesreće, nadležni još uvek nisu uslišili molbu građana koji su semafor tražili peticijom.
Ma to ce srediti g-din Palma, njegova Jedinstvena Srbija je dobila izbore za savet MZ na Klisi! Ima sve da blista, Gornje Livade i Veliki Rit dobijaju kanalizaciju i put( to ce biti kada na vrbi rodi groždje)važno je da je gospodin Palma svoje aktiviste pozapošljavao u Elektrovojvodinu, a deca neka mu vode MZ. Bruka!!!
Gomila semafora je potrebna gomili frustriranih koji nemaju kola pa žele da komšiji crkne krava jer se vozi. Uz malo tolerancije, ni jedan ne bi bio potreban u gradu.
da se zalim na one kamione sa lubenicama na limanskoj okretnici?! Izadjes iz sedmice i probaj da predjes I.Andrica na pesackom, sanse su velike da nista ne vidis, prvo od parkiranog autobusa, a onda od kamiona (sa obe strane po jedan, tacno na pesackom prelazu!).
sta ocekivati od saobracaja kad nam je gradski ministar za saobracaj profesor srpskog ili knjizevnosti tako nesto
nidje veze!
Dobro da se ne vozamo na taljigama mada kakve su ulice u ns nismo daleko
Btw, ovaj dečko što je izleteo ispred autobusa se nalazio 10 metara od semafora. Tako da, i kada semafora ima, neki ih uopšte ne koriste. Bila sam u autobusu iz kojeg je izasao, znači, put je pretrčao kao "muva bez glave". Niti je pogledao ide li nešto, bukvalno pretrčao i tras... Čovek ni kriv ni dužan ga udari. A kod Savske svakako treba postaviti semafor, a ne bi lose bilo ni pešačke staze od Najlona prema Rodiću, makar sa jedne strane puta. I tu se lako može stradati, s' obzirom da se od silnog blata i kamenja ne može normalno ni ići uz put, nego po ivici puta, što nije baš bezbedno.
Vazni da su posadili najbesmisleniji i najnefunkcionalniji semafor na bulevaru kod stadiona. I sad jos ovaj u brace Ribnikar. Tada je jos bilo novaca pa cak i za bacanje.
Znam da su po gradu semafori postavljeni na svakih 100 metara, ali na Klisi (u širem smislu, što obuhvata i mesne zajednice Slana bara i Vidovdansko naselje) ima ukupno 4 (slovima: četiri) semafora, a skoro 8 kilometara prometnih puteva (1 magistralni i 1 regionalni). Ovi putevi su svakodnevna prepreka na putu do i od škole, doma zdravlja, prodavnice, pošte, mesne zajednice, stajališta gradskog prevoza,...
Neverovatno je koliko brzo se vozi na ova dva puta. To nisu prekoračenje od desetak kilometara na sat, već mnogo, mnogo veća. A najgore je noću jer je javno osvetljenje često u kvaru. I pored svega toga, na Temerinskom putu nema pešačkih i biciklističkih staza.
Kružni tokovi su super kada ljudi znaju da ih koriste, ali nisu baš sjajni za pešake - vozači se zanesu, moraju da paze na sto stvari dok navigiraju oko njega, a na izlazu sa kružnog toka ih ćeka pešački kao "iznenađenje"...
Samo im daj ideju!!! Sad će da klepe 4-5 miliona evra za projektnu dokumentaciju za uklanjanje semafora, pa onda 10-12 miliona evra za projektnu dokumentaciju za kružne tokove, pa kad se toga dočepaju Velja Ilić i Milutin Bekuta, pa kad angažuju svoje Izvođeče i podizvođače ode budžet u PM...
Zemljak prvo razmisli pa ondak piši, Molimo Te!
Trebalo bi izvesti neke gerilske akcije postavljanja nekakvih ležećih policajaca na kritičnim mestima, pod okriljem noći. Pošto im treba ovoliko vremena da postave neko rešenje verujem da ih ne bi tako brzo ni uklonili... Ali ozbiljno, nekad treba uzeti u svoje ruke i sam nešto uraditi za svoj grad i svoje okruženje, kad "nadležni" već ne "nadležu".
Pa, ne ginu pešaci zato što ih neko nišani i skida snajperom već zato što ih mrzi da pogledaju levo-desno ili da odu do pešačkog prelaza. Danas idem ulicom Novosadskog sajma pravcem prema Bulevaru, izbrojala sam sedam ili osam pešačkih prelaza. Na jednom sam stala i čekala da devojčica završi kuckanje poruke na mobilnom i smiluje se da krene, a dvoje je pretrčavalo ulicu van svih tih pešačkih prelaza. Vozači su posebna priča, svaki put se mislim hoće li neki namrgođeni da izvuče pištolj zato što nisam pobegla dovoljno brzo u stranu da njihova visost prođe. Davanje žmigavaca, parkiranje gde god nekome padne na pamet su uobičajena pojava. Policija se pojavi jednom u sto godina isključivo sa namerom da kazni, pa makar za glupost.
Trazili semafor na prelazu kod doma zdravlja u Rumenackoj ulici. Odgovor poludiplomatski :Nema novca. I vise se niko ne obazire na taj deo grada i jos desetine drugih delova gde ljudi svaki dan bivaju povredjeni od strane bahatih vozaca. I usmrceni. Kao da su pesaci divljac za odstrel koju drze dok neki novomomponovani nisani i puca. Strasno. Pesak nije zasticen ni na ulici, ni na trotoaru a ni na prelazu. Gradonacelnik obecava, obecava, obecava vec godinu dana koje ce probleme resiti i, naravno, sve ostade na pustim obecanjima. A ljudi i dalje ginu. Ima li sankcija za prazna nicim izazvana obecanja????
U gradskom jezgru Novog Sada ima semafora k'o sitnih svetaca da je vožnja ponekada nesnosna. Proputovao sam mnoge evropske velike gradove, u kojima je saobraćaj dakle gušći, i nisam video toliko semafora. Ovde bi neki građani uvodili semafor na svakih 100 metara. Besmisleno.
u pravu su ljudi gore koji su naveli razloge za mnogobrojne teske saobracajne nesreće, jer unazad godinama nesavesni vozači nas progone,maltretiraju,i sto je najgore izazivaju nesreće sa smrtnim ishodima ! zivim u prigradskom naselju,gde su ulice uske,vidljivost od parkiranih vozila nikakva,ali bahatost klinaca prevrsava sve granice pristojnosti ! al sta vredi kad ima "moćnika",koji pregaze dete,s 1.9 promila alkohola,i dobije 1.5 godine zatvora ! videćemo sta ce biti s gazdinim sinom TV,koji pregazi devojcicu u BGD,koliko ce on dobiti meseci zatvora ? trulo je sve u drzavi Srbiji,i nazalost ne vidi se kraj ovog naseg sunovrata i nekulture po svim pitanjima drustva !
Povodom pogibije decaka koji je izasao iz autobusa - evo, limani su prepuni semafora, pa jos nisam videla jednog putnika koji izadje iz autobusa da proseta tih desetak metara do semafora, saceka zeleno i predje. Svi, tu gde su se zatekli pretrcavaju ili mile, vec spram mogucnosti i raspolozenja. A povodom uopsteno semafora, u uredjenom svetu, oni postoje iskljucivo da regulisu saobracaj vozila i nepregledne situacije u voznji, a za pesake je dovoljan znak da je pesacki prelaz i ozbiljno kaznjavanje onih koji ga ne postuju, pa tako nekoliko decenija, dok se vozacka bagra ne neuci kulturi. Ukupan zakljucak, ovo je jedan bahat i nekulturan narod, bio za volanom ili na nogama, samo sto slabiji obicno strada.
Pred svaki pesacki prelaz u ulicama koje imaju dve i vise saobracajnih traka u jednom pravcu treba postaviti semafore. Jedan u jednoj traci stane a drugi drugom trakom prozuji. Sobracajna kultura nam je takva da dok vozimo boli nas briga za pesake a kada se nadjemo u ulozi pesaka onda vozacima psujemo majku jer niko ne zeli da stane na pesackom prelazu i pusti nas da predjemo. Oni koji ce sada da ke*aju kako bi gomila semafora usporila saobracaj neka na odrediste krenu na vreme a ne u poslednjem trenutku pa jure po gradu. Svako ko je u wc krenuo na vreme taj se nije usrao u gace pa tako svako ko negde krene na vreme nece imati potrebe da jurca ulicama. Kada se saobracajna kultura u gradu drasticno popravi i kada budale prestanu da jurcaju onda sukcesivno uklanjati semafore. Cim ludilo ponovo krene vracati semafore na ulice. Kada dete u kuci napravi neko sranje roditelj ga kazni a tako bi trebalo kazniti vozace i pesake koji se bahate. Postave se semafori pa ti sada gari stoj i čekićaj u mestu dok se ne upali zeleno. Oni koji kulturno i normalno voze i prelaze ulicu semafori ne smetaju. Takvi su vec smireni i boli ih uvo hoce li negde cekati na semaforu.
Ziveo sam 6 godina u Londonu. Svako ko je bio u Londonu odmah je uocljivo da Novi Sad ima vise semafora od Londona. Potreba ovolikog broja semafora je zbog naseg Nekaraktera, Egoizma, Prkosa, Neduhovnosti, Loseg Zakona o Bezbednosti u Saobracaju. Svemu tome doprineli su >Mr saobracaja< koji zavrsavaju skolu a da o saobracaju znaju manje nego Profesionalni vozac A,B,C,D,E kategorije. Nisu gurnuli nos preko granice da bi videli Moderan Saobracaj. Cist dokaz njihovog NEZNANJA je kruzni tok Subotickog i Somborskog Bul. U Engleskoj bi na tom mestu bio Izgraden Kr. Tok gde bi bilo spojeno svih 7 ulica BEZ SEMAFORA. Neka >Mr< nesto nauce pa ce biti Bezbedniji Saobracaj.
Život ne spašavaju semafori već saobraćajna kultura. Mogu da potpišem da je u svim tim nesrećnim slučajevima bilo i neprilagožene brzine i pretrčavanja. Kad se majstori stušte sa Temerinskog mosta, k'o da će da polete... Pre par godina baš tu su nastradale dve učenice Hemijske škole - one nisu dobro gledale, a on nagario - i eto nesreće.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Bezuspešno traže semafor za novosadsku "Ulicu smrti"
Novi Sad
•22.07.2013.
•10:28 > 10:35
Komentari 23
gaga
klisa
sosa
Baja
nidje veze!
Dobro da se ne vozamo na taljigama mada kakve su ulice u ns nismo daleko
Necu kad Necu
Mario
Ljiljana
Nikola
Neverovatno je koliko brzo se vozi na ova dva puta. To nisu prekoračenje od desetak kilometara na sat, već mnogo, mnogo veća. A najgore je noću jer je javno osvetljenje često u kvaru. I pored svega toga, na Temerinskom putu nema pešačkih i biciklističkih staza.
Mario
Ćevara
Zemljak prvo razmisli pa ondak piši, Molimo Te!
The Lalosh
Srbijanac
Mario
@Anonimus - Pesacki prelazi
Pa, dokle vise semafori???
MILMAR
100%Taksista
perica NS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H